Tuesday, November 9, 2010

The Real Me ??

Salam semua . Oleh kerane aku da nk STPM ni , aku nak laa cite serba sikit persediaan aku na exam ni un . bukan nak berlagak ke ape , tp aku memang tak da sedia . :)) . jap ea , aku lampir un jadual exam aku luu .

23 NOV - Pengajian Am 2
30 NOV - Biology 2
1 DIS - Chemistry 2
2 DIS - Biology 1 

6 DIS - Pengajian Am 1
9 DIS - Mathematics T1
14 DIS - Mathematics T2
16 DIS - Chemistry
1 ..

 oke , memandang aku da lampirkan jadual aku ni , korg faham2 la an pressure nye da semakin dekat un ? jadi jantung aku ni da makin tak konsisten da bunyi nye . haape ? tak caye ? cuba r dengar .. DUP dap Dup dap . haa , un da dgr un ? hehhe .

oke , seterusnyee , aku sgt la gabra sampai un aku tidur ta lena (sehari 8 jam je tido , hakhakhak) , mandi tak basah (abes air da uma aku tu weyh !) , makan tak kenyang (sehari mesti 2 kali je makan) . hahahha . gabra an ? betol2 gabra ni !!! haiz .

STPM ouw STPM , nyah la kau dari sini . cepat ko abes , cepat aku BEBAS ! BEBAS dari ko !!!! yeaaaayyyy ! TP ,, lambat ag laaa . tgk tu , 16 DIS baru abes ... sob3 . 

 aku rajinla weyh ! selalu wat revision n latihan . lau ari sabtu n ari2 cuti umum o cuti wat sendiri uh , aku selalu g belajar la weyh . dari pagi sampai laa tempat tu tutup . kdg2 waktu org tu nak buka pintu je , aku da tcongok dpn library tu . seyez la weyh !!!!! bile nk tutup tu , org tu siap bw security guard ag utk halau aku kuar !!! hahahhahaha . BACE BOLEH , PERCAYA JANGAN . weee ~~

 study tu memang la study la unn , tp aku langsung tak lupa nk bsuka ria . hahhaha . aku tetap mengamalkan cara hidup yng sehat spt bsenam n sebagainyaa . (bersenam sehari je) . tp aku bsuka ria igt dunia oke ? korg adew ke hah ? aku memang suke KAROK . kt uma pon leh karok weyh . hp aku tu , sampai an da penuh dgn lagu2 aku bkaraoke . smpai nk pecah da dian . cian an ko K810i , t aku tukar ko nan Blackberry oke ? hahhaha . tp Blackberry mahal gile laaa . takpe2 , kalau da jodoh , kita akan bersama juga Yu*** . alamakkk . teeeeetttttttttttt ! hahahahha . 

oke , stop with all this nonsense ! this SATURDAY is my MUET examination . Paper Writing , Reading && Listening . can i do it ? yes i do ?? really meyh ? i noe it is difficult for me to do that but as i heard from my teacher , there is a progression with my english . POYO gile cakap bahasa omputih ni . terbelit2 lidah aku ni  . HAHHAHAH .

  ANYWAY , wish me LUCK in STPM oke ? i LOVE u'll . Wassalam ! <3 <3 <3

 

No comments:

Post a Comment