Tuesday, August 2, 2011

yeay! yeay! ade budak bam-bam belnje saya bbukaaa... :)

Assalamuualaikum !!!!!!!!!!!!!!!!
HOLLAAAA!

lame da sy tak hapdate bbenatang nii. rase mcm da bertahun da rase. kelip2 mata, tup tup da puase an ? sekejab je.. Alhamdulillah..kita masih dberi peluang utk bpuase thun ni.okla, semalam aku p buka pose luar nan adik aku.die nk belanje bub da gji..weeeeweiiiiittttt..mkn free la aku semalam.smpai je rumah kul 5.30, trus aku siap2 nak g buka luar..bub tkot tempat tu pnuh..memg btul jangkaann..more than half tempt tu da di reserve..nseb bek kitaorg smpai awl..dapat la buka sane..tempat pon da lawa..bwh payung..lau ujan mybe selamatla an..heee..smpai je trus order. inila menu kami yg simple gile semalam. simple kew?waakakakakaa
  •  Nasi Putih
  • Tomyam Ayam
  • Daging Masak Merah
  • Kangkung Goreng Belacan
  • Sotong Goreng Kunyit
  • Telur Dadar
  • Kurma
  • Air Tembikai x 2
simple an ? hahhhaaa.. Errrrrkkkkkk! Alhamdulillahhh..syukurrr..memang kenyang gile laaa..harge pon agak berpatutan..so aku suggest la korg mkn kt restaurant ni. harap2 bole jd duta restaurant ni .. haaa, ni la gmbar2 semalam.. jgn gelak ye lau funny .. :p




5 minit pertama-bersabar..

lepas 10 minit makanan baru sampai

lagi 30 minit nak bbuka ..tak tahan da ni..meliur saje

adik saya

saya mamam dgn dak tembam ini. tembam kan?
p/s: ja,t ko blnje la kakak mu yg comel ni lagi ye ? heeee : D

No comments:

Post a Comment